Verslag en foto’s PJK

Geen reacties op Verslag en foto’s PJK

De NOSBO-Persoonlijke Jeugdkampioenschappen A-D, 23 – 25 oktober in PABO “De Eekhorst”. In de A-groep schaakten 10 deelnemers, bij de B 5, bij de C 10 en bij de D 21. Ze zijn voor de jeugd van Schaakclub Assen met prima resultaten verlopen.

Bij de A’s bleven alle jongensprijzen in Assen: 1. Elmar Hommes 4.5 uit 6; 2. Pieter Tromp 4; 3. Maarten Dijkstra 4. Elmar plaatst zich voor het NK in Venlo.

B- en C-spelers van de club deden niet mee, maar bij de D’s was het ook raak. Ivo Maris (uit Smilde) werd overtuigend – ongeslagen – eerste met 7 uit 8. Frank van der Werff moest verloor één partij en speelde drie remise. Kenneth Muller bleef op 50% steken en Martijn Kluitenberg, nog E-speler, op 25%.\

V.l.n.r.: Pieter Tromp, Ivo Maris, Maarten Dijkstra, Frank van der Werff en Elmar Hommes.

Nog wat meer na afloop:

Moeder, vader en Silvia van der Werff, Ted Ploegmakers (na Stap 4-training), moeder Hartog.

Harma Potze, Martijn Kluitenberg, Gertjan Haan (na Stap 4-training).

Maarten Dijkstra en jeugd van andere clubs.

Rechtsvoor Kenneth Muller met jeugd van andere clubs.