René den Dekker clubkampioen!

Geen reacties op René den Dekker clubkampioen!

Na 32 ronden is de interne competitie van Schaakclub Assen tot een einde gekomen. Na een spannende strijd is uiteindelijk René den Dekker als nieuwe kampioen uit de bus gekomen. In de laatste ronde had hij nog hevige concurrentie van Pieter Tromp, die vrij snel uittredend kampioen Maarten Dijkstra versloeg. René stond niet beter tegen Sjoerd Homminga, totdat Sjoerd ineens mat in één toeliet. Het verschil tussen René en Pieter bedraagt uiteindelijk 12,5 punten. Op ruime afstand wist Martin van Velzen na een wisselvallig seizoen nog beslag te leggen op de derde plaats, door een winstpartij tegen Maarten Hoolsema, die in de B-categorie zijn meerdere moest erkennen in het grote talent Ivo Maris.

De eindstand van de interne competitie is hier te bekijken.