Schaakclub Assen gastheer finaledriekamp NOSBO PK

Komende vrijdag 15 mei spelen Erik Hoeksema, Adrian Clemens en onze eigen Pieter Tromp een rapid-driekamp met als inzet het persoonlijk kampioenschap van de NOSBO. Plaats van handeling is De Steiger. Gelijktijdig met onze interne competitie zullen in zaal 5 drie rapidrondes gespeeld worden. In de barruimte zullen de partijen live te volgen zijn via een groot diascherm.

Het wedstrijdschema is als volgt:
In ronde 1 (20u) speelt Pieter Tromp met wit tegen Erik Hoeksema. De winnaar van ronde 1 speelt vervolgens in ronde 2 (21u) tegen Adrian Clemens. Bij remise in ronde 1 spelen Erik Hoeksema en Adrian Clemens ronde 2. Indien nodig wordt er een ronde 3 gespeeld.

Bij gelijk eindigen wordt er gevluggerd. De wedstrijdleiding is in handen van Roland Kroezen.