Snelschaaktitels voor Renze Rietveld en Kenneth Muller

De eerste clubavond van het nieuwe jaar is traditioneel gereserveerd voor het snelschaakkampioenschap, en dus traden op 8 januari 23 schakers aan voor 13 ronden Zwitsers. Niet geheel onverwacht toonde Renze Rietveld zich de sterkste, hij stond slechts twee remises af. Ivo Maris werd op 1,5 punt tweede, Maarten Dijkstra op 2 punten derde. Bekijk de volledige eindstand hier.

Voor de senioren (plus drie jeugdleden) begonnen, speelden acht jeugdleden om het jeugdsnelschaakkampioenschap. Kenneth Muller was oppermachtig, hij won al zijn partijen. Gertjan Haan werd tweede, met alleen een verliespartij tegen Kenneth, en enigszins verrassend legde Lieke Voorintholt beslag op de derde plaats. Bekijk de eindstand hier.