In Memoriam Jan van den Brink

Geen reacties op In Memoriam Jan van den Brink

Dinsdag 22 juni is ons oud-lid Jan van den Brink op 76-jarige leeftijd overleden. In 2005 moest Jan vanwege gezondheidsredenen afscheid nemen van onze vereniging. Daarvoor was hij jarenlang lid. In zijn laatste seizoen speelde Jan nog 16 maal mee in de interne competitie. In de externe competitie deed hij dat jaar aan bijna alle wedstrijden van Assen 4 mee. Jan was erg betrokken bij de club en was vaak bereid om bij activiteiten zijn steentje bij te dragen. Een ontzettend aardige man is ons ontvallen.

Vrijdag om 12.00 uur vindt de afscheidsbijeenkomst plaats in de Boskamp te Assen.

Namens het bestuur wensen wij zijn vrouw en kinderen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.