Speelschema’s Assen 3 en 4 ook bekend

De speelschema’s van Assen 3 en 4 zijn gepubliceerd. Enige opmerkelijke details:

• Assen 3 en 4 zijn dit seizoen omgewisseld, waardoor Assen 3 nu het “jeugdteam” is.
  • Een opvallende inschrijving in de poule van Assen 3 is “Gronitas”, een jeugdteam bestaande uit jeugdspelers van Groningen en Unitas, dat op vrijdagavond zijn thuiswedstrijden speelt. Overigens is er voor de derde klasse ook een tweede Gronitas-team ingexchreven.
  • De slotwedstrijden worden beide gemeenschappelijk gespeeld; de datums zijn nog niet bekendgemaakt.

Verder is er nog een kleine wijziging in het schema van Assen 2: Haren 3 is vervangen door JH Kruit. Dit heeft echter geen gevolgen voor de speeldata.