Extra ALV vrijdag 23 december & kalender januari

ALV

Vrijdag 23 december 2011 vindt de extra ALV plaats in “de Steiger” waar de notulen van de ALV van 2010 worden besproken. Hierdoor komt de gewone laatste ronde te vervallen. Mochten er nog punten zijn die men wil inbrengen dan kan dat tot vrijdag 23 december 17.59 uur. Overige punten kunnen worden ingebracht bij het punt Wvttk./rondvraag van de extra ALV. Aansluitend zal Ivo Maris, de huidige clubkampioen, een simultaan verzorgen. Mochten de stukken voor de extra ALV nog niet in uw bezit zijn en wilt u deze wel al van te voren inkijken dan kunt u contact opnemen met de secretaris, Maarten Bosma. Het telefoonnummer staat in het laatste clubblad vermeldt en anders kunt u een mail sturen naar clubblad@schaakclubassen.nl.

Kalender Januari 2011

Omdat op 6 januari “de Steiger” is gesloten wordt de competitie op 13 januari hervat. Normaal gesproken wordt van start gegaan met het snel schaakkampioenschap. Echter op 13 januari en 20 januari worden externe wedstrijden gespeeld. Om iedereen de kans te geven mee te kunnen doen aan het snel schaakkampioenschap wordt deze verplaatst naar vrijdag 27 januari. Onderstaand een gesommeerd overzicht van de bovengenoemde zaken:

DatumKalenderBijzonderheid
Vrijdag 23 decemberExtra ALVSimultaan Ivo Maris
Vrijdag 6 januariGeen clubavondGeen bijzonderheid
Zaterdag 7 januariGeen speeldagKlasse 3A KNSB: Assen - Sissa
Vrijdag 13 januariInterne competitieKlasse 1B Nosbo: Sissa 3 - Assen 2
Vrijdag 20 januariInterne competitieKlasse 2A Nosbo: Assen 3 - Gronitas (j)
Vrijdag 27 januariGeen interne competitieSnel schaakkampioenschappen SC Assen
Mochten we u als bestuur niet meer mogen begroeten in 2011, dan wensen wij u vanaf deze plaats een vrolijk Kerstfeest en gelukkig Nieuwjaar.

Namens het bestuur van Schaakclub Assen