Assen 5 op de goede weg

Geen reacties op Assen 5 op de goede weg

Verslag: Mark H.

Oke, in het begin was het even wennen. Nieuw team, teamleden kenden elkaar nauwelijks en een eerste wedstrijd uit naar het verre Ter Apel waar we verloren. Volgende wedstrijden gingen al ietsje beter maar deze laatste sloeg alles!!! Daar zaten ze dan, de heren van 5, netjes op een rij, aan het front van de zaal om de laatste slag van het seizoen te slaan en mogelijk zelfs tweede te worden in de competitie klasse 3B. Helaas, Roden won ook en daarmee eindigen we als derde met één punt verschil met Roden. Maar toch, trots schudden we elkaar de hand en tevreden reden we in de prachtige Xantia van Tinus weer terug naar Assen. Volgend jaar gaan we uiteraard promoveren!

Hoogeveen 4            1281 - Assen 5         1439 0 - 4
1. Thijs Eggersman        1420 - Mark Hoogendijk      0 - 1