Derde jeugdclubtitel voor Tycho Bruggink

Niet geheel verrassend is Tycho Bruggink voor de derde keer achter elkaar de beste jeugdschaker van Schaakclub Assen, al had hij het iets moeilijker dan vorig seizoen: toen stond hij slechts één remise af, nu verloor hij zelfs vier keer… Dat komt uiteraard niet doordat hij zelf slechter speelt, maar doordat de anderen ook een stuk sterker zijn geworden! Abedin Heij was de enige die Tycho twee keer wist te verslaan en werd net als vorig seizoen tweede, Jesper Post, die ook een keer Tycho de baas was, werd opnieuw derde. De prijzen worden 20 juni uitgereikt, en net als in de vorige seizoenen gaat niemand met lege handen naar huis!

Eindstand interne jeugdcompetitie 2013-2014