Assen 3 meteen aan de leiding!

Geen reacties op Assen 3 meteen aan de leiding!

Het Kasteel 2 bleek voor de oorspronkelijke datum onvoldoende vervoer te kunnen regelen, dus werd de wedstrijd gisteravond ipv volgende week gespeeld. Geen probleem, want nu kon Assen 3 meteen de leiding in 2C pakken!

Assen 3             1454 - Het Kasteel 2    1390 4½ - 1½
1. Gerard Voorintholt  1622 - Henk Arends      1657 ½  - ½
2. Tycho Bruggink      1428 - Arnold Hoogeveen 1622 1  - 0
3. Jacob Dijkstra      1535 - Willem Schepers  1382 ½  - ½
4. Freek van der Werff 1493 - Vincent Akkerman 1165 1  - 0
5. Cor van der Werff   1677 - Roelof Top       1428 1  - 0
6. Jesper Post         966  - Nick Westerhof   1087 ½  - ½

Toen ik na ongeveer een uur een kijkje kwam nemen, bleek Tycho al gewonnen te hebben (in 25 zetten!) en Gerard een remise in de zak te hebben. Cor en Freek volgden snel met de volgende twee punten, waarmee de match al gewonnen was! Jacob nam daarna maar genoegen met remise, waardoor Jesper als laatste aan de slag mocht om een gewonnen stelling ook daadwerkelijk te winnen… Die spreekwoordelijke opgave bleek te lastig, maar een halfje is ook niet onverdienstelijk, en levert nog altijd wat ratingpuntjes op! Nu maar afwachten wat er in de andere twee wedstrijden gebeurt, en dan staat er voor over drie weken een krachtproef op het programma: uit tegen JH Kruit!