Ook speelschema jeugd bekend

Geen reacties op Ook speelschema jeugd bekend

Het speelschema voor de jeugd is zojuist gepubliceerd. De jeugd zal komend seizoen twee competities spelen:

• De normale rapidcompetitie, waarin per speelavond twee partijen van 15 minuten p.p.p.p. worden gespeeld
  • Terug van weggeweest: de 30-minuten-competitie, waarin per avond één partij van 30 minuten p.p.p.p. gespeeld wordt, en noteren verplicht is

Daarnaast zal op de eerste clubavond van het seizoen een simultaan gegeven worden door jeugdclubkampioen Jesper Post, vindt op de eerste clubavond van het nieuwe jaar het snelschaakkampioenschap plaats, en ook zullen er, bij voldoende belangstelling, weer Stap-5-trainingen gegeven worden.