In Memoriam Jan Misdom

Geen reacties op In Memoriam Jan Misdom

Vandaag zaterdag 13 augustus stond in het Dagblad van het Noorden een kort berichtje dat musicus Jan Misdom uit Tynaarlo is overleden. Jan was van 1987 tot 2001 lid van onze vereniging. Hij was een sterke speler, speelde vele malen in Assen 1 en werd in het jaar 2000 clubkampioen. Toch verliet hij een jaar later de schaakclub. Jan maakte keuzes en vanwege zijn liefde voor muziek liet hij de schaakstukken voor wat ze waren. Jan was een uiterst vriendelijke man. Eind 2002 sprak ik hem op het Harmonietoernooi in Groningen en hij wist mij met enkele vleiende woorden te moveren voorzitter te worden. Namens de club wensen wij zijn naasten veel sterkte met het verwerken dit verlies.

Sjoerd Homminga