Alle schaakactiviteiten op locatie tot september afgelast wegens Coronavirus

Het bestuur heeft – gezien de maatregelen van de regering – besloten om dit seizoen niet meer in ’t Markehuus te spelen. De routekaart van de regering geeft het volgende aan: “vanaf 1 september Alle sporten (binnen en buiten), incl. wedstrijden en betaald voetbal”. In lijn met die richtlijn en onder voorbehoud dat de routekaart ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt, hebben we het volgende besloten:

Het nazomertoernooi komt dit jaar te vervallen
De eerste clubavond is gepland op vrijdagavond 4 september
Op 11 september vindt de ALV plaats
Het speelschema voor het seizoen 2020-2021 staat hier.
De KNSB heeft op 20 mei het volgende laten weten: “Vanwege de coronacrisis wordt de start van de competitie uitgesteld naar 31 oktober 2020.”

Voorlopig organiseren Martin van Velzen en Pieter Tromp elke vrijdagavond om 20:00 uur via chess.com een onlinetoernooi. Voor het aanmelden zie betreffende mailtjes.