Schaakclub Assen voor het eerst sinds 2013 in Meesterklasse A!

Het heeft even geduurd voordat alles rond kwam, maar ook dit seizoen is de KNSB erin geslaagd de landelijke jeugdcompetitie door te laten gaan! De opzet is vrijwel gelijk aan die van vorig seizoen: drie speeldagen i.p.v. de gebruikelijke vier, en niet op een centrale locatie maar in poules van vier bij de deelnemende verenigingen. We gaan ditmaal uitkomen in de Meesterklasse A; acht jaar geleden eindigde het toenmalige Assen A1 als achtste, dus aan ons de schone taak dat te overtreffen!
Komende zaterdag vindt alweer de eerste speeldag plaats, en wij zullen daarvoor moeten afreizen naar Amersfoort. De ronde-indeling wordt als het goed is morgenochtend bekendgemaakt; ik ben benieuwd wat er uit de bus rolt!