Loting eerste ronden bekercompetities bekend

Schaakclub Assen doet ook dit seizoen mee aan de bekercompetities van de KNSB en de NOSBO. In de KNSB-beker zijn we de eerste ronde vrijgeloot; voor de tweede ronde staat een uitwedstrijd tegen SG Max Euwe gepland, die uiterlijk 11 december gespeeld moet worden.
De NOSBO-beker is met ingang van dit seizoen in drieën gesplitst: een open toernooi waar iedereen aan mee mag doen, een toernooi voor spelers met een rating van maximaal 1900, en een toernooi voor spelers met een rating van maximaal 1650, waarbij voor de ratinggrenzen de lijst van september 2022 wordt aangehouden. Onze vereniging doet aan alle drie toernooien mee; in het open toernooi staat voor de eerste ronde een uitwedstrijd tegen Het Kasteel voor uiterlijk 2 december op het programma, de andere teams zijn in de eerste ronde vrijgeloot.

Bekerpagina’s: KNSBNOSBO OpenNOSBO t/m 1900NOSBO t/m 1650