Competitie: drie (ruime) overwinningen en één ruime nederlaag

Maar liefst vier wedstrijden afgelopen week, ditmaal op verschillende dagen. Allereerst ging Assen 3 op bezoek bij titelfavoriet Lewenborg, en het verschil in gemiddelde rating werd in grote cijfers uitgedrukt: slechts een halfje ging mee terug… Het viertal Groninger Assenaren speelde donderdag de “thuiswedstrijd” tegen het eerste viertal van de Groninger Combinatie en wist een knappe overwinning te boeken, en is als enige nog zonder puntverlies in de Topviertallen! Een dag later maakte het bekerteam van Assen 2 het zich nog knap lastig tegen Hoogeveen 2, maar uiteindelijk werden de vier bordpunten toch binnengesleept. Tenslotte ontving Assen 1 een flink verzwakt VAS, en de verwachte zware wedstrijd veranderde daardoor in een vrij eenzijdig duel: VAS kwam pas aan scoren toe toen de eerste Asser overwinning van dit seizoen al binnen was!

Verslagen/uitslagen: Assen 1, Assen 3, viertal, Assen 2 (beker).