NOSBO-competitie: wisselende resultaten, alle teams buiten degradatiegevaar

De afgelopen paar weken kwamen alle Asser teams in de NOSBO-competitie in actie. Assen 2 was als eerste aan de beurt: op maandag 13 maart werden op bezoek bij ESG opnieuw twee matchpunten binnengehaald, en dus is er nog altijd een minieme theoretische kans op het kampioenschap! Een week later speelde het viertal maar liefst twee wedstrijden binnen vijf dagen: op bezoek bij SISSA 1 werd op maandag 20 maart nipt verloren, maar op vrijdag 24 maart werd in de thuiswedstrijd tegen ESG 2 slechts een half puntje afgestaan. Tegelijk met de laatste wedstrijd speelde Assen 4 tegen Hoogeveen 2, en verloor helaas met ruime cijfers. Assen 3 sloot de rij: op vrijdag 31 maart werd SISSA 5 op een ruime nederlaag getrakteerd, en daarmee is Assen 3 verzekerd van een derde seizoen in de eerste klasse!

Uitslagen: Assen 2, Assen 3, Assen 4 (met link naar verslag); viertal: ronde 5, ronde 6.