In memoriam Jan Koekoek

Geen reacties op In memoriam Jan Koekoek

Afgelopen donderdag 2 december is ons oud-lid Jan Koekoek op 84-jarige leeftijd overleden. Op weg naar zijn wekelijkse bridge-avond is Jan vorige week ten val gekomen en in ernstig onderkoelde toestand aangetroffen. Enkele dagen later is hij in het ziekenhuis overleden.

Ondanks zijn relatief hoge leeftijd was Jan tot en met vorig seizoen een zeer regelmatige bezoeker van onze clubavond. Met 25 wedstrijden was hij gedeeld koploper als het ging om aantal gespeelde partijen. Een jaar eerder had Jan aangegeven niet meer te willen uitkomen voor de externe competitie.

Op 22 mei van dit jaar schreef ik op het gastenboek het volgende bericht: “Gisteravond was Jan Koekoek voor het laatst op de club. Jan wordt komende zomer 84 en na 7 jaar lidmaatschap werden de avonden toch iets te zwaar.
Omdat niet iedereen er was moest ik een ieder de hartelijke groeten overbrengen.”

Wij herinneren Jan als een ontzettend aardige en bescheiden persoonlijkheid. Hij was een welgezien en betrokken lid van de club.

Getuige de advertentie van de familie heeft het overlijden van Jan ondanks zijn leeftijd onverwacht plaatsgevonden. Als vereniging wensen wij hen erg veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.